На организирано събитие в в хотел „Арена ди Сердика”, българската фирма “Арт Линеа” представи продуктите на италианския си партньор Novacolor. Гост на събитието бе търговският директор на компанията Роберта Вечи, която представи нови материали, интересни проекти и опита на фабриката и на нейните дистрибутори по света.
Novacolor възниква през 1982 г. в един от най-продуктивните райони на Италия. Дълги години, благодарение на интуицията, креативността на управленския екип и на прецизните грижи при избора на основни висококачествени суровини, продуктовата гама на Novacolor значително нараства, предлагайки на архитектите и дизайнерите от цял свят, неизчерпаем избор от декоративни мазилки и бои за външно и вътрешно оформление.
„Зеленият цвят в марката показва идеята, че сме фирма, която работи екологично” , изтъкна търговският дирекор на Novacolor.
През последните години, Novacolor направи важно и съзнателно усилие, за да елиминира или драстично да намали използването на вредни вещества и токсични разтворители – още от фазата на изследвания и проектиране на новите материали. Novacolor произвежда и дистрибутира иновативни продукти с ниско ниво на летливи органични съединения, и същевременно Групата е обвързана с анализирането на LCA (Life Cycle Assessment) – Оценката на жизнения цикъл на продукта и засягането на околната среда.
От 2009 г. Novacolor е част от групата „Сан Марко”, която е лидер в Италия в производството на продукти за строителството. Благодарение на това двете компании извличат най-доброто, за да представят своето ноу-хау в сектора на международно и национално ниво.
Днес Novacolor се предлага в повече от 50 държави по света и се гордее със сътрудничеството на престижни международни обекти. Novacolor предлага решения с висока добавена стойност, благодарение на: използването на основните суровини с високо качество и органичен произход; продукти с минимално влияние върху на околната среда; креативност при развитието на нови продукти и гама от цветове, съобразени с най-актуалните тенденции на пазара.
„Повече от 10 години сме заедно с фабриката Novacolor, част от групата „Сан Марко” – един от най-големите трима производители на бои и декорации в Италия”, споделя Кирил Савов, управител на „Арт Линеа” ООД, партньор и представител на продуктите на „Новаколор” за България от 2004 година.
„Независимо, че станаха една обща, много голяма група в Европа, търговската и производствената политика на Novacolor и San Marco е видимо разделена. „Сан Марко” е производител на италиански бои, докато „Новаколор” произвежда изключително декорации”, каза Роберта Вечи и представи нови и актуални продукти на фирмата.
Един от ярките представители на групата продукти, под мотото Mindful living, е IRONIC – система , която се състои от основен продукт IRONIC FONDO и довършителен оксидант IRONic Liquido Antichizzante. Приложението му създава ефект, изцяло идентичен на естествена ръжда, която се получава при процеса корозия.
Друг интересен продукт е Archi + Concrete – мазилка на варово циментова основа. Специфичното структуриране на материала и наслагването на един или повече слоеве на патината отгоре, позволяват да се получат резултати подобни на “цимент” или “бетон ефект„ и по тази причина продуктът се използва при най-актуалните и модерни интериорни дизайнерски пространства и осигурява ефективна защита във времето. Мазилката може да се използва както навън, така и в интериора.
Търговският директор на Novacolor Роберта Вечи обърна внимание и на продукта VISIONNAIRE – варова декоративна мазилка за получаване на мраморни ефекти, която се предлага в три варианта: GOLD, SILVER, BLADE. Тя е идеален начин за декориране както на модерни, така и на класически интериори с висока естетическа стойност. Продуктът е реализиран в Англо-американското училище в София.
Още един забележителен продукт е MATMOTION – матова, некапеща интериорнa боя с висока възможност за измиване – 10 000 цикъла. Тя придава елегантен матов филм, подходящ за места, където се желае постигане на висок естетически резултат. Има много ниско ниво на емисии на летливи съединения и не съдържа формалдехид и пластификаторни добавки.
Един от най-новите материали на Novacolor е CALCECRUDA – декоративна микропореста минерална мазилка. Calcecruda e съставен на база специфичните свойства на хидратна вар, чиста глина, подбрани естествени частици от мрамор и пясък, чиято добра балансираност позволява постигането на отлична обработка и моделиращи качества. Глината, създаваща мрежестата структура от частици, регулира времето за обработка и подобрява обработваемостта на продукта. Наличието на целулозни фибри укрепва и подсилва структурата, допринасяйки за постигането на по-големи дебелини на слоевете.
Calcecruda позволява постигането на фини естетични матови покрития, в топли и меки цветове, като елегантно допълнение към обзавеждането на вътрешни пространства. Освен това Calcecruda може да намали чувствително концентрацията на формалдехиди при евентуалното им наличие във въздуха.
Иновативен продукт е и WALL2FLOOR с пет начина на полагане. Това е перфектна система за декорация на стени и подове с ефект на микро цимент.
Идеите придобиват абсолютна стойност в отношението на Novacolor с клиентите. Точно затова, услугата „обслужване на клиент“ е от първостепенна важност във фирмената политика. Компетентното обучение и ноу-хау допринасят за подобряване работата на персонала във фирмата.
Novacolor периодично реализира шоуруми с висока презентативност и в сътрудничество с големи архитекти, за да може мисията на компанията да достигне. Едно такова отлично представяне е в пространство в Техеран, създадено от архитекта Cristiano Bonesso.
Изключително сполучлива маркетингова стратегия е международната кампания Novacolor Ambassador. Чрез нея фотографът Gianluca Cisternino запечатва 11 архитекти, дизайнери и декоратори от всички краища на света, които са избрали продукти на Novacolor за своята работа. За тази година това са архитектите и дизайнерите Gioacchino Acampora (Италия), Michela Del Rosso (Италия), Melanie Royals (САЩ), Alessandra Salaris (Италия), Carolina Suels (Венецуела), декораторите Przemek Antoszek и Wiktor Jerzy Markiewicz (Полша), Liu Kuang-Chih (Тайван), Marco Nanni (Италия), Francisco Peña Romero (Пуерто Рико), Hafeezullah Sheikh (Пакистан).
Кампанията бе представена и по време на Milano Design Week 2017 от 4-ти до 9-ти април, където Novacolor участваше в изложението Salone del Mobile.
Иновативните продукти на Novacolor тази година ще бъдат активно предлагани на българския пазар. Гостите на събитието успяха да видят на живо някои от тях.
След София, търговският директор Роберта Вечи ще изнесе презентацията в различни градове в България.